środa, 26 września 2012

Mistrzostwa Makijażu.

Ten tydzień spędzam głównie na przygotowywaniu makijaży na jesienne mistrzostwa. Narzekam przy tym, ale cicho, bo mam chyba zapalenie krtani.

Takie przygotowania wyzwoliły u mnie wspomnienia zeszłorocznych konkursów. Toteż postanowiłam pokazać Wam kilka zdjęć z mistrzostw makijażu dziennego i wieczorowego z jesieni zeszłego roku.


"Dzienniak":


"Wieczorniak" :




Efekt końcowy:

Modelka: Magdalena Bulińska
Foto: Remigiusz Talaczyński
Sukienka: Patrycja Pardyka
Makijaż: ja

Jak Wam się podoba?
I jeszcze pytanie z innej dziedziny: macie jakieś sprawdzone sposoby na ból gardła?

19 komentarzy:

  1. Podoba mi się!:) Piękny !:)

    Co do bólu gardła - mleko z miodem !:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaż bardzo ładny :)
    Na ból gardła polecam Septolete intense, to jedyne tabletki, które rzeczywiście ten ból likwidują.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za życzenia urodzinowe:)
    A makijaż, super. Ja niczego się nie nauczyłam na moim kursie;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobno na gardło dobry jest czosnek i lody:) Świetny blog, dzięki za odwiedziny, może obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny makijaż. Bardzo mi się podoba. A co do bólu gardła. Hmm... chyba nie mam żadnego sprawdzonego sposobu. Zawsze stosuje ich kilka na raz, żeby szybko przeszło i nie wiem który w końcu działa:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podobają oba makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie. Na ból gardła polecam płukankę: szklanka letniej wody + łyżeczka soli. Jest to strasznie niesmaczne ale płukanie gardła pomaga zwalczyć ból. Należy płukać kilka razy dziennie. Mam nadzieję, że niedługo ból gardła Ci przejdzie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym,żebyś mnie kiedyś pomalowała:-) na ból gardła plukanie rumiankiem i szałwią!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja się za późno ogarniam w tych konkursach i nie startuję;P ale życzę powodzenia!! A w tamtym roku wygrałaś?:))
    Na ból gardła wczoraj pomógł mi LaryGuard i aspirynka rano;)
    Pozdrawiam i zdrówka życzę!

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba mi się :)
    na ból gardła płukanie go wodą z sola lub woda utlenioną :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wybacz, że to powiem... ale świetną ma bluzkę, oczywiście makijaż też :D Bardzo podobają mi się te cyrkonie na oku (o ile to cyrkonie są). Chciałabym być kiedyś umiejętnie wymalowana ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki dziewczyny.
    Juicy Beige- zapraszam do Torunia!:)
    Lady_rosso- tak, udało mi się wygrać.
    Brain For Sale- to cała sukienka i faktycznie była piękna...

    OdpowiedzUsuń
  13. Super! Bardzo ładne wykonanie i ciekawy pomysł :) uwielbiam oglądać wizażystów przy pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Efekt końcowy fantastyczny poprostu!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hello dear, like this?
    I wish you a good weekend. Congratulations on your blog, I like it a lot.
    is very beautiful.When you have time come and visit my blog too

    http://couturetrend.blogspot.it/

    I'm on facebook too, with a page refreshed all day.

    http://www.facebook.com/couturetrend1

    I hope your visit, Kisses

    OdpowiedzUsuń
  16. makijaż zjawiskowy :) na gardło polecam kochana płukankę z kilku łyżek wody utlenionej w ok pół szklanki ciepłej wody - u mnie skutkuje i wybija bakterie więc jak nie jest to angina to ból przechodzi szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie ;) A na gardło mi zawsze pomagała łyżeczka cukru mocno skropiona sokiem z cytryny ;)Ja w lipcu przeszłam zapalenie krtani, ale niestety skończyło się na antybiotyku.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow jestem pod wrażeniem:) Mam nadzieję, że podzielisz się z nami relacją również z tegorocznych mistrzostw:)
    A co do bólu gardła, to polecam gorącą herbatę z miodem i duuuużą ilością cytryny, warto też trzymać w ustach "przy gardle" plasterek cytryny:) Z leków chyba najbardziej pomaga mi CHLORCHINALDIN albo Strepsils Miód i Cytryna.

    OdpowiedzUsuń