poniedziałek, 27 maja 2013

Najlepsze i najgorsze kreacje z festiwalu w Cannes- bardzo subiektywnie.

Festiwal filmowy w Cannes zakończony. Złotą Palmę otrzymał film "Życie Adeli", który mam nadzieję będzie można obejrzeć jesienią w kinach w całej Polsce. Przejdźmy jednak do czerwonego dywanu.
Swego czasu napisałam podobny post dotyczący oscarowych kreacji, teraz pora na Cannes.
Zaznaczam, że moje opinie wynikają jedynie z moich subiektywnych odczuć i upodobań. :)

KIT: 

5 miejsce: Berenice Bejo- ogromna suknia ślubna typu "księżniczka" + granatowy żakiet z zupełnie innej parafii to chyba bardziej strój na szybki ślub niż na czerwony dywan...



4 miejsce: Sonnam Kapoor- kreacja chyba była inspirowana deszczową pogodą podczas festiwalu, bo nie sposób nie kojarzyć jej z parasolem w wielkie kwiaty...


3 miejsce: Florence Welch- kocham kobietę i jej głos, ale nie mogę nie zauważyć, że wygląda jakby przyszła w satynowym szlafroku. Jeszcze te buty...



2 miejsce:  Tilda Swinton- kolejna fantastyczna kobieta w modzie nocnej. Tym razem jakby w przydużej piżamie skutecznie ukrywającej całą figurę...


1 miejsce: Laetitia Casta-  połączenie kilku firan + wielkie ptasie skrzydła- chyba po prostu nie umiem tego zrozumieć...



HIT: 

miejsce 5: Nicole Kidman- może nie jest to typowa kreacja na czerwony dywan, może nie do końca pasuje do Nicole, ale jest fantastyczna. Po prostu chcę taką mieć!



4 miejsce: Nicole Kidman- W kolejnym wydaniu, mam wrażenie bardziej "jej". Piękna i wytworna kreacja...



miejsce 3: Marion Cotillard- zdjęcie z tyłu, żeby było widać te fantastycznie wycięte plecy. Cała kreacja idealnie dopasowana i efektowna w swojej prostocie...



2 miejsce: Emma Watson- piękna suknia w czystym, chanelowskim stylu. Myślę, że świetnie pasuje do młodej aktorki. Klasa sama w sobie...


1 miejsce: Fan Bingbing- sama trochę się dziwię, ale ona oczarowała mnie najbardziej....



A na Was jaka kreacja zrobiła największe wrażenie?

24 komentarze:

  1. A mnie są ogromnie podobała Carey Mulligan i Cara Delevingne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mulligan też mi się bardzo podobała, właściwie nie wiem czemu nie dodałam jej do zestawienia. Delevinge- piękna, ale sama kreacja wydawała mi się trochę ze ciężka...

      Usuń
    2. Delevingne wyglądała olśniewająco, kompletnie inaczej niż reszta. Znokautowała wszystkich tym przepychem, niby wszystkiego za duzo, ale to jednoczesnie stworzylo jakas niesamowitą historię. Intensywny makijaz, nieco mroczny, kreacja rownież "silna", do tego spektakularna bizuteria. troche mi zapachnialo modą Dynastii, ale w nowszycm wydaniu. Genialnie wyglądała. Tak... charakternie! :) dla mnie bomba

      Usuń
  2. Tilda Swinton - uwielbiam ją ale często robi sobie wielką krzywdę :) Casta - też nie rozumiem idei - ptaszysko? orzeł wylądował? ehmm
    Kreacja Marion Cotillard podobała mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, Tilda zdecydowanie lepiej radzi sobie w kreacjach aktorskich.;)

      Usuń
    2. ha ha dobrze powiedziane :-) paradnie :-)

      Usuń
  3. zdecydowanie długa kreacja Nicole Kidmann podbiła moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ranking bardzo trafiony :) najbardziej poraziły mnie te ptasie pióra i "pidżama" :P dramat

    OdpowiedzUsuń
  5. moim zdaniem Nicole Kidman to nr 1 ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się ze wszystkimi Twoimi typami :)) Emma wygląda cudnie..

    OdpowiedzUsuń
  7. Kity wszystkie do kitu, masz racje, wyglądają w tych kreacjach gorzej niż źle, choć ten " parasol " ze wszystkich kitów jest jedynym " hitem" ;)
    Najbardziej mnie urzekła druga suknia Nicole, beżowa, a także Marion Cotillard - cudna, bardzo lubię takie suknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się z Twoim nr jeden:) hit nad hitami.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie najbardziej zauroczyla kreacja nr 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja zawsze jak patrzę na te kitowe kiecki zastanawiam się czy oni nie mają luster w domu? czy im się to wydaje fajne? powinni zmienić stylistów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chcą być na świeczniku, a hit czy kit , czy to ma jakieś znaczenie? xD

      Usuń
  11. Z Twoich kitów jeszcze jakoś, jak dla mnie, się broni sukienka Sonnam Kapoor, trochę jak staromodny abażur u mojej babci, ale w sumie najgorsza nie jest. Z resztą się zgadzam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ta z piórami to chyba chciała odlecieć :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Kidman i Cotillard przepiekne :) zresztą zazwyczaj wyglądają dobrze - pewnie dobrych stylistów mają.
    Kapoor dla mnie te ujdzie - chyba z racji tego, że ma takie piękne włosy ^^ ale porównanie sukienki z parasolem bardzo trafne ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. A mnie się o dziwo ta parasolkowa suknia podoba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo może gdyby ta suknia miała dół w literę "A" to byłaby ciekawa, chociaż wzór akurat w moje gusta też się nie wpasował. ;)

      Usuń
  15. Rzeczywiście ostatnia najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgadzam się z wyborem pierwszego miejsca, ta suknia jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń