poniedziałek, 10 września 2012

Odpowiedzi.

Urocze dziewczyny Paulina i Agata z bloga frozenmalibu otagowały mnie. 
Dziękuję. To odpowiadam.
 
 
1. Bruneci czy blondyni ? 
Obojętnie, byle wysocy!
 
2. Perfumy kwiatowe czy owocowe? 
Owocowe
 
3. Film czy książka? 
 Teraz już niestety częściej film.
 
4. Minimalizm czy szaleństwo w makijażu?
Absolutne szaleństwo!
 
5. Miejsce do  którego chętnie wracam to...
Kraków
 
6. Moją największą pasją w życiu jest... 
Może banalnie, ale makijaż.
 
7. Mój znak zodiaku to... 
Koziorożec
 
8. Najgorszym prezentem jaki otrzymałam była/było... 
Nie było. Wszystkie prezenty są fajne!
 
9. Pieski czy kotki? 
Psiaki
 
10. Z czego czerpiesz największą przyjemność?
Tajemnica ;) 

Nie będę nikogo tagować. Jeśli macie ochotę to zapraszam do odpowiadania na pytania stworzone przez dziewczyny.

Nie lubię poniedziałków. Nawet tych wolnych. A Wy?

4 komentarze:

  1. Za to kolejne dni budzą więcej sympatii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dostałam kiedyś najgorszy prezent... Matematyczny zbiór przygotowujący do matury, zgroza! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak! To faktycznie słabo, całe szczęście ja nie musiałam pisać matury z matmy. :)

    OdpowiedzUsuń