czwartek, 25 października 2012

Róż w kremie e.l.f.

Jeszcze kilka lat temu uznawałam tylko róże w kamieniu. Wszystko się zmieniło po poznaniu tego typu kremowych kosmetyków z Make Up Atelier Paris. Teraz przedstawię Wam mój nowy nabytek- róż w kremie marki e.l.f. z linii profesjonalnej.


Opis producenta:
Ten niezwykły róż podaruje Twojej skórze to co jest dla niej najlepsze! Dzięki swojej niesamowitej formule wygładzi ją jak krem, po czym jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki zmieni się w aksamitny puder, który pozostanie na policzkach przez długi czas. Dodatkowo róż jest lekki, nietłusty przez co wygląda naturalnie i orzeźwiająco, nadając skórze promiennego blasku.


Moja opinia:
Róż faktycznie jest bardzo lekki i zupełnie nie jest tłusty. Powiedziałabym, że jest bardziej w musie niż w kremie. Po przypudrowaniu utrzymuje się na twarzy cały dzień. Wybrałam odcień heartbreaker. Kolor jest naprawdę fantastyczny. Jest to róż z dodatkiem brzoskwiniowego tonu, bardzo ożywia cerę.

Można go nakładać gąbką, pędzlem lub po prostu palcem. Ładnie się rozciera i wtapia w skórę. Po nałożeniu jednej cienkiej warstwy uzyskujemy delikatny efekt, ale można dołożyć drugą dla wzmocnienia koloru.


Cena: 37,99 zł
Do kupienia w sklepie internetowym delicia.pl.

Z czasem zamieszczę na blogu pewnie nie raz makijaż z wykorzystaniem tego różu.
A Wy znacie kosmetyki e.l.f i sklep delicia.pl?
Co sądzicie o różu w kremie?

21 komentarzy:

  1. Nie wiem, czy potrafiłabym go użyć :) kolor bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze myślałam, że kosmetyki z elf'a są tańsze... :) ja raczej zostanę przy tych w kamieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny ! :)
    Ja bym się bała, że narobię sobie plam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma czego się bać, ten róż jest akurat bardzo łatwy w aplikacji.:)

      Usuń
  4. Ładny kolor, niestety ja nie używam róży w kremie, ponieważ używam sypki mineralny podkład, a na nim takie róże robią plamy niestety, jestem "skazana" na te sypkie i w kamieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękny..ja trochę się boję róży w kremie, bo boję się, że nie będę go umiała prawidłowo zaaplikowac i placki mi się zrobią :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma czego się bać, ten róż naprawdę łatwo się rozprowadza.:)

      Usuń
  6. Kurcze, nie dla mnie.
    Kolor na łapce prezentuje się pięknie.
    Niestety, w słoiczku, już nie bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny kolorek, nawet bardzo :) Firmy nie znam chętnie poznam, aczkolwiek boję się różów w kremie. Mam wrażenie, że nie będę potrafiła ich nałożyć i skończę niczym matrioszka... Może masz jakieś wskazówki jak to zrobić dobrze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też dopiero poznaję tą firmę.
      Dla początkujących proponuję nakładać palcem, ciągłym ruchem zaaplikować na kość policzkową od ucha w stronę nosa i delikatnie porozcierać powstały pasek w górę i w w dół.
      Nie wiem czy zrozumiale to opisałam. Może napiszę posta dotyczącego aplikowania różu w kremie razem z instrukcją obrazkową:)

      Usuń
  8. Interesujący kolor ma ten róż :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny kolor. słyszałam, że kosmetyki tej firmy są stosunkowo tanie, a jednocześnie bardzo wydajne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Róż z pewnością będzie wydajny. Więcej tych kosmetyków zamierzam przetestować w najbliższym czasie. :)

      Usuń
  10. piękny kolor! bardzo lubiłam latem używać różu w kremie, teraz jakoś wróciłam do formy pudrowej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny kolor! ale ja się boję róży w kremie. przy moich zdolnościach plamy na twarzy murowane ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. kolor mi się spodobał :) chętnie sama też bym go kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolor cudowny, ale forma zupełnie mi się nie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Forma niezwykła i ciekawa, mogłabym spróbować, bowiem lubię takie ciekawostki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakoś nie mogę się zebrać do zakupu różu, choć potrzebuję... A sam kolorek bardzo ładny :) Chociaż dla mnie najlepszy jest różowy z dodatkiem brzoskwiniowych tonów :)

    OdpowiedzUsuń